Popüler mesajlaşma uygulaması Telegram, uzun süredir beklenen bir adımı atarak Apple Watch desteğini tekrar başlattı. Telegram CEO’su Pavel Durov tarafından duyurulan gelişmeyle birlikte, kullanıcılar artık akıllı saatleri üzerinden doğrudan mesajlaşabilecek ve medya dosyalarını görüntüleyebilecek. Yıllar önce sonlandırılan watchOS desteği, geliştirilen yeni yerel uygulama ile birlikte yeniden aktif hale getirildi.
